Ny følsom dag 🤍 Med en vond fibroskrott 🤍

Categories Blogg

Hei Dere 🤍

Idag føles det som om noen har tygga på meg og spytta meg ut igjen…… Som dere kanskje fikk med dere forrige blogginnlegg, blogginnlegget fra i natt, så var jeg ganske lenge våken i natt. Siste gang jeg titta på kl i natt var 05.00. Da skulle resten av huset opp igjen om 2 timer, noe som ikke var mulig for meg. Likevel lå jeg våken i senga både 07, 08 osv… 11.45 sto jeg opp. Kvalm og utrolig lei meg.

I skrivende stund ligger jeg på sofaen under et fleecepledd og dyna mi. Jeg fryyyser noe veldig. Får ikke varmen i meg. Og så lenge jeg er kald og fryser får jeg vondt i alt av ledd pga fibroen min. Har aller mest lyst til og grine. Det gjør så vondt og jeg er så kald. Jeg har tatt på meg headsettet mitt og trekt meg tilbake. Er veldig glad vi er såpass åpne med hverandre her i heimen at de skjønner om mamma må trekke seg litt unna. Headsettet på fult og tegneprogram på tlf hjelper mye. Så får vi håpe varmen i kroppen kommer snart. Jeg leeeengter etter vår og sommer. Leeeengter etter varme. Nå har fibroskrotten min fått nok av dette forbanna ustabile været. Så det så. Dagens lille klage. Unnskyld 🤍 Det hjelper og få følelser og tanker ut 🤍

Håper dere har en fin dag 🤍

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *