En berg og dalbane dag av følelser 🖤

Categories Blogg

Hei Kjære Dere 🖤

Det blir som regel dessverre litt opphold mellom hvert innlegg om dagen. Jeg har egentlig mye jeg skulle skrevet, samtidig som jeg ikke har noe og skrive om. Jeg åpner denne siden og trykker på nytt innlegg ekstremt mye, men klikker meg like fort ut igjen som jeg klikka meg inn. Lysta, motivasjonen og energien finnes ikke der. Ikke i det hele tatt. Dessverre. Jeg elsker jo egentlig og skrive og jeg har godt av og få tankene mine ut. Det kan hjelpe litt på depresjonen føler jeg. Tror jeg. Bare og innrømme at man har en depresjon er et steg i seg selv.

Nå bikka kl 00.00…. 🖤

Den lille frøkna som er på dette bilde, er mitt selskap akkurat nå og jeg elsker det 🖤 Lilo er verdens største gledesspreder 🖤 Har satt buret hennes i sofahjørnet. Så her sitter vi og koser oss litt 🖤

Resten av huset sover søtt 🖤 Inkludert katta. Han ligger på sofaen her ved siden av oss og sover søtt 🖤

🖤

Det har vært en dag med utrolig mange følelser. Jeg våknet kvalm, redd, urolig og lei meg…. Hater og våkne slik. Er lei av og våkne slik. Lurer på om det snart kan være over. Når kan jeg våkne blid og opplagt igjen? Det hjelper jo ikke at jeg ikke får sove heller.

Tidligere i dag satt jeg og så på tv og smilte og i neste sekund bare rant tårene. Helt ut av det blå. De rant og rant.

Men jeg har også vært glad og ledd masse i dag. Jeg hadde det så kost da Sebastian og jeg spilte Monopol istad. Han får meg alltid til og le og vi hadde det så utrolig koselig sammen vi 2 🖤 Amalie hadde med seg Pappan sin på spillekveld med klassen sin på skolen 🖤 Så Sebastian og jeg hadde litt etterlengtet kvalitetstid 🖤 Elsker kvalitetstid med barna våre 🖤

Jeg har kjent på en uro. En uro som har gjort meg kvalm og redd. Litt på gråten av tanken. Jeg føler at jeg feiler. Jeg burde egentlig vært med på spillekveld, men jeg klarte ikke. Jeg som har stengt meg inne og ikke er utafor døra om dagen, klarte ikke i dag heller. Noen kommentarer om størrelsen på magen min fra noen i klassen til Amalie ødelegger veldig for meg. Jeg vet at jeg burde heva meg over det, men jeg klarer ikke. I dag ødela det veldig og jeg er så lei meg for det. Alt bare knøt seg inni meg. Jeg hater at jeg ikke helt kommer meg over det. Men en dag går det. En dag skal jeg klare det.

Så i dag har virkelig et stort spekter av følelser vært i sving.

🖤 Uro

🖤 Nedstemthet

🖤 Redsel

🖤 Glede

🖤 Lykke

🖤 Latter

Nå skal jeg sette en liten Tankestopp for i dag og ligge og se på Lilo som klatrer rundt og løper i hjulet sitt 🖤

Så får vi se når vi tar kvelden!! Virker ikke som øya og hodet har tenkt og la meg sove riktig enda!

Men til alle dere, NattiNatti 🖤✨🖤

1 kommentar

1 thought on “En berg og dalbane dag av følelser 🖤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *