22 år med deg ❤️

Categories Blogg

Kjære Mannen Min ❤️

Jeg smiler for meg selv her jeg ligger og ser bort på deg ❤️ Tenk at jeg har fått lov og ha deg i 22 år ❤️ Tenk at vi møttes for 14 dager siden for 22 år siden og har vært sammen i 22 år i dag ❤️ Jeg har vært sammen med deg over halve livet mitt. Og det er de beste åra i livet mitt. Smiler for meg selv når jeg tenker på hvor heldig jeg er ❤️ Hvor heldig jeg er som har deg ❤️ Tenk at du er min og jeg får lov og kalle meg din ❤️

Se så fine vi er sammen ❤️ Bilde fra vår første sydentur sammen ❤️ Elsker dette bilde av oss ❤️

Jeg elsker livet mitt med deg og jeg er så takknemlig for at du holder ut med meg og alle mine rariteter ❤️

Jeg er så takknemlig for livet du har gitt meg ❤️

Takknemlig for hver dag du er med meg ❤️

Jeg er takknemlig for barna våre og familien vår ❤️ Det er det kjæreste jeg har og jeg kunne ikke forestilt meg et liv uten dere 3 ❤️ Jeg elsker hver dag jeg har med dere 3 ❤️

Du er den mest fantastiske mannen jeg kjenner ❤️ Du er herlig, snill, god, omtenksom, nydelig, morsom, sjarmerende og veldig sexy ❤️

Jeg husker fortsatt første dagen jeg møtte deg (selvom jeg tenkte at han der er en dust, hihi. Men det var kun pga du filma meg og hadde hue full av sånn nyttårspynt). Men jeg falt pladask for deg ganske fort ❤️ Så nydelig der du sto på badet og spurte om du kunne få en nuss ❤️ Du sjarmerte meg i senk ❤️

Du fortjener alt her i verden ❤️ Sånn som du stiller opp for meg, barna dine, familien din og de rundt deg ❤️ Du er bare enestående og vi kunne virkelig ikke klart oss uten deg ❤️ Fantastisk er du ❤️ Rett og slett fantastisk ❤️

Du er en magisk mann med et hjerte av gull ❤️

Tusen takk for 22 flotte, magiske, herlige og fantastiske år sammen med deg ❤️ Jeg håper på mange flere år og livet ut med deg ❤️

Meg og deg for alltid ❤️

Jeg elsker deg himmelhøyt ❤️

Jeg elsker deg mer og mer for hver dag som går ❤️

Kyss fra jenta di ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *