Min dag sålangt og Min utsikt akuratt nå💚

Categories Blogg

Dette er min utsikt liggende fra sofaen akkurat nå. Ganske utrygge skyer, men det er opphold og ikke meldt noe regn.

Jeg har en utrolig kjip, trøttsom og rett og slett “blæh” dag sålangt idag. Jeg våkner liksom ikke. Kvikner ikke helt til.

Da klokka ringte 07.00 i dag tidlig var jeg komplett død. Visste knapt hvor jeg var. Og så heldig som jeg er og en smule bortskjemt også, fikk jeg lov og ligge videre og sove. Jonny tok seg av begge barna med og ordne alt til de skulle på skolen. Jeg har verdens snilleste mann ❤️ Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han om dagen. Jeg sov videre til 09.00 og sto opp da, men er liksom ikke fortsatt våken.

Hodet er tungt og fibroen krangler med kroppen min i dag. Hvert eneste ledd og muskel i kroppen er totalt stive i dag. Alt gjør vondt. Hater slike dager hvor fibroen herjer som værst. Øya er tunge, øyekulene er vonde og til og med fingrene er vonde bare av å klø meg i hodet. Er det mulig liksom?

Har hatt en vond klump inni meg i hele dag, men heldigvis ingen tårer.

Nå snudde alt litt ❤️ I skrivende stund kom de 2 flotte barna mine og Pappa’n dems inn døra ❤️ Han har henta de på skolen og de har vært og handla. Blir alltid så glad bare jeg hører døra går opp og lyden av stemmene dems ❤️ Dette øyeblikket ser jeg frem imot hver eneste dag ❤️

Idag blir det lettvint til middag etter mitt ønske. Pølse i brød 🙂 Enkelt og greit. Også har de kjøpt seg hver sin is som de skal få til dessert idag ❤️

Nå sitter jeg med det største smilet og det ser ut til at denne dagen blir ganske mye bedre ❤️ Takket være den fantastiske familien min ❤️

Ønsker dere en fin torsdag ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *