Siste år på barneskolen og snart ungdomsskolegutt 🩵

Categories Blogg

Min lille store Sebastian 🩵

I midten av august begynte du på ditt siste år på barneskolen. Men stemmer egentlig det? Begynte ikke du i 1 klasse igår? Kan det virkelig stemme at du allerede går i 7 klasse? Hvor blir det av tida?

Igår dukket det opp en melding om foreldremøte for 7 klasse. 7 klasse? Det betyr at det er det siste foreldremøte på barneskolen for vår del når det gjelder Sebastian. Der sto det også at det kommer en person fra ungdomsskolen de begynner på etter barneskolen som skal fortelle litt om hvordan det er på ungdomsskolen.

Plutselig bare rant tårene. Jeg rett og slett hylgrein. Helt ut av det blå. Jeg er virkelig ikke klar for at den lille gutten min skal begynne på ungdomsskolen. Han er jo den lille gutten min. Jeg vil ikke at han skal bli så altfor fort stor. Mammahjertet mitt er virkelig ikke klar for dette. Men selvfølgelig så vet jeg jo at den tiden kommer og at det er sånn livet er. De vokser til ❤️

Flere som føler at tiden med barna flyr altfor fort?

Jeg merka det veldig når lillesøster også begynte på skolen. Når man plutselig hadde 2 skolebarn. Da fløy virkelig tida.

Sebastian min 🩵 Mamma er så stolt av deg og den gutten du har blitt 🩵 Du er så utrolig flink 🩵 I alt du gjør er du superflink 🩵 I dag hørte jeg deg i 8 og 9 gangen og jeg blir så imponert over deg 🩵 Du har alltid vært så flink i matte og alle andre fag, men i matte er du virkelig skarp og jeg blir like imponert hver eneste gang 🩵 Jeg kunne ikke vært mer stolt av deg enn det jeg allerede er 🩵

Masse lykke til med det siste året på barneskolen gutten min ❤️ Blir en spennende tid etter sommeren neste år med ungdomsskolen ❤️

Jeg gleder meg til og følge deg og alt du gjør hver eneste dag ❤️

Supergutten min ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *