Hvem er egentlig Cathrine? 🖤

Categories Blogg

Hei Kjære Dere 🖤

Jeg er litt ny i dette blogguniverset og tenkte jeg kanskje kunne skrive litt om meg selv 🤍 Så kan dere jo bli litt kjent med meg 🖤

Cathrine, det er meg 🤍

Jeg er en 39 år gammel ung dame som bor i Fredrikstad hvor jeg er født og oppvokst 🖤

Her bor jeg sammen med familien min. Jeg er samboer og forlovet med verdens mest herligste Jonny 🤍 Vi har vært sammen i 21 år. Kjærlighet ved første blikk 🖤

Sammen har vi Sebastian på 11 år og Amalie på 8 år 🤍 Verdens herligste sønn og datter som virkelig gjør livene våre og familien vår komplett 🖤

Vi har også en kattepus som heter Emrik og en hamster som heter Lilo 🤍 Vi elsker dyr 🖤

Til vanlig jobber jeg som butikkmedarbeider på Extra. Jeg begynte da det het Rimi. Så i det bygget har jeg jobbet i 20 år nå 🤍

Jeg har mine ulike ulemper ved ulike helseutfordringer. Jeg har fibromyalgi, høyt blodtrykk, anstrengelsesastma, søvnapné, ekstrem overvekt og nå for tiden utenom dette sliter jeg litt med angst og depresjon og er litt i psykisk ubalanse. Prøver og være åpen og ærlig om dette for å prøve og komme meg tilbake til gode, blide, glade og sprudlende Cathrine igjen 🖤 Så nå om dagen er jeg sykemeldt for å få jobben litt på avstand og konsentrere meg om å bli meg selv igjen. Derfor er jeg så glad for og ha fått lov og begynne og blogge igjen. Jeg elsker og skrive og får da også ut tanker som surrer rundt i hodet 🤍

Så dette var litt om meg 🖤

Mer kommer etterhvert 🤍

Stor klem fra meg til dere 🖤

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hvem er egentlig Cathrine? 🖤

    1. Så utrolig koselig og høre ❤️ Tusen takk kjære deg ❤️
      ønsker dere også en fantastisk flott onsdag videre ❤️
      klem tilbake til dere fra meg og gjengen min ❤️

  1. Hei vennen, innlegget ditt forteller det meste om deg, du har kommet langt bare med å innrømme, innse åssen du har det.
    Husk bare at dette er starten på en snuoperasjon, men vi skal sammen prøve å komme i mål.
    Det viktigste er at du har en trygghet bak deg, å ikke minst noen å betro deg til.
    Glem heller ikke alle de som er glad i deg 🤗
    Husk at pappa og mamma er ikke langt unna.
    Stor klem fra pappa, glad i deg ❤️

    1. Tusen takk for en kos melding og gode, kose ord ❤️ Det setter jeg utrolig stor pris på ❤️ Glad jeg har dere i livet mitt ❤️
      glad i deg og ❤️
      stoooor klem ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *