Depresjonen min og Lilo ❤️

Categories Blogg

Lilo’n min ❤️

Idag lå Lilo her i genseren min som lå i sofaen og sov så søtt❤️Her sov ho i nesten 2 timer. Jeg kan sitte og se på ho i timesvis når ho sover sånn for ho er så nydelig ❤️ Mens ho lå og sov spilte jeg litt på tlf. Har lastet ned et fargeleggingsspill som gjør at jeg kan farge litt og koble ut. Sammen med Lilo ❤️

Du og jeg Lilo ❤️

De aller fleste rundt meg, i og med at jeg har vært såpass åpen om dette nå, vet at jeg sliter litt med angst og depresjon om dagen. Det er ingen hemmelighet og trenger heller ikke være en hemmelighet. Skjønner ikke hvorfor alt skal være så hemmelig hele tiden. Kanskje åpenhet kan hjelpe flere til og åpne seg og be om hjelp. Vi kan støtte og hjelpe hverandre. Bare og skrive blogginnlegg til dere hjelper meg masse. Der hjelper og få tankene ut fra hodet og ned på papiret.

Ei som hjelper meg masse om dagen er Lilo ❤️ Lille Lilo’n vår ❤️ Daglig setter jeg buret hennes i sofaen om det ikke allerede står der. Legger sofaputa forran buret og legger meg ned så jeg ligger komfortabelt. Så roper jeg på ho og lager sånne “smattekoselyder” (ja, jeg har mine mange små rare ord og digger det). Da går det ikke lange tida før det stikker ei søt lita nese ut av vinduet i huset hennes ❤️

Og da kommer smilet mitt frem ❤️ samme hvor lei meg jeg er. Og da sier jeg “Æ Tittei” og da kommer ho som regel ut ❤️ Jeg elsker det. Når jeg er i ekstra godt humør sier jeg “Æ Tittei” både på tlf og til de rundt meg. Da får jeg de til og le og de vet jeg har det bra.

Tenk at en så liten skapning kan gi deg så mye glede ❤️ Lilo gjør at jeg alltid blir i godt humør. Alt jeg trenger og se, er den lille nesa i vinduet. Er ikke mer som skal til. Jeg bruker ganske mange timer i døgnet med Lilo. Jeg har det så mye gøy med ho. Blir mye nussing og kos. Jeg prater utrolig mye med ho så de jeg bor med kan tro jeg er litt gal til tider, hehe. Her om dagen var ho til og med meg og hang opp klær. Tok ho med meg på badet da vi henta klær i vaskemaskinen som skulle henges opp og vi satt på en ny vaskemaskin sammen ❤️ Ho satt så fint i kurven og titta på meg så lenge. Fineste, godeste og nydeligste lille hjelperen ❤️ Så jeg kan virke litt smågal som gjør det med ho, men jeg og ho koser oss sammen om det og det er faktisk det viktigste ❤️

Ved og holde på litt med ho så forsvinner alle de vonde tankene og jeg får en liten pust i bakken, noe som jeg ikke har så mye av om dagen, fordi tankene og følelsene er med meg hele dagen. Jeg har den vonde klumpen i magen fra jeg åpner øya om morran og det er ikke noe kost lenger. Da er det ekstra godt og ha Lilo i nærheten ❤️

Tusen takk for alt du gir meg om dagen Lilo ❤️ Kunne ikke forestilt meg en dag uten deg ❤️

🐹❤️

5 kommentarer

5 thoughts on “Depresjonen min og Lilo ❤️

  1. Høres ut som Lilo og du er heldige som har hverandre ❤️ Jeg har faktisk akkurat lest ferdig en selvbiografi skrevet av ei ung jente/dame, som sliter med depresjon, mm. Veldig interessant, fint og nyttig å lese. Og det ble min deling i bloggen i dag, om du vil lese. 😊

    1. Å så koselig med en kommentar ❤️ nå ble jeg så glad ❤️
      var inne og titta på bloggen din nå. tusen takk for tips om boka 🙂 så veldig interessant ut 🙂 tusen hjertelig takk søte deg ❤️

  2. Så koselig post, snakker mye med pusene mine, så da er vi to som naboene kanskje syns er rar 😅.

    Det er noe med dyr, uansett hva så er dem så takknemlig. Ikke alltid det gjelder oss mennesker dessverre.

    Håper dagen din er fin, hils Lilo fra Cheddar og Gauda 🐈🐈

    1. Så koselig med en kommentar og hilsen ❤️godt og høre det er flere som snakker med dyrene sine ❤️ da slipper jeg og være rar alene ❤️
      tusen takk ❤️ håper du har en fin dag også ❤️ hilse pusene dine fra Lilo ❤️ så fine navn de har 🙂🙂🙂🙂❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *