Ny Blogg ❤️

Categories Blogg

Hei Hei!

Jeg har hatt et såpass langt opphold at den gamle bloggen min ble lagt ned. Jeg kunne søke på nytt for å få ny blogg og gjorde derfor det 🙂 Med muligens opp til 2 mnd behandlingstid. Det tok ikke mange ukene før jeg fikk mail i dag at jeg var en passende kandidat og de hadde opprettet ny blogg til meg.

Cathrine’s Verden ❤️

Jeg er så happy ❤️ Jeg savnet og skrive blogginnlegg så jeg jubla ganske høyt da jeg fikk denne mailen i dag!

Jeg kommer til og blogge så ofte som mulig. Blogge om min hverdag, familielivet, overvekt, fibromyalgi, depresjon og angst. Være så ærlig som mulig. Bloggen fungerer litt som terapi for meg og det hjelper og få tankene ut av hodet og ned i et innlegg:)

Håper dere vil følge meg og veien videre ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *