Mandag og første dag etter høstferien 🍃

Categories Blogg

Hei Kjære Dere ❤️

Håper dere har en fin start på ny uke ❤️

Her er ny uke i gang for fullt. Jeg vet ikke hvor høstferien ble av, men borte er den 🍃 Den fløy i vei, bokstavelig talt 🍃

Ferien vår har bestått av mye avslapping og kos ❤️ Ungene har vært på overnatting 2 netter hos Mormor og Moffa og vært en tur på svømming med Mormor ❤️

Ingen hadde lyst til og gå på skolen igjen i dag etter ferien. Amalie spurte meg i går kveld om ho kunne slutte på skolen og heller begynne og jobbe 🙂

Men så fort en er i gang så går det seg nok til, som alltid. Alltid første dagen som er litt ille. Så nå sitter jeg bare og venter på at de skal komme hjem ❤️ Gleder meg til og se de ❤️

Starten på ny sunn uke går litt dritt. En vekt som er ute på tur….. Den har ikke lyst til og være helt samarbeidsvillig, så der må vi gå til innkjøp av en ny. Klokka er 13.40 straks og jeg har enda ikke spist frokost….. Jeg må virkelig ta meg et tak i nakken og skjerpe meg. Jeg må komme meg opp om morran og få i meg frokost, ikke gå og legge meg igjen når ungene har gått på skolen.

FULL SKJERPINGS CATHRINE!!!!!

Ønsker dere en fin start på ny uke ❤️ Noen er kanskje så heldige at de starter høstferie nå ❤️ Nyt det ❤️

Stor klem til dere fra meg ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *