Da var det Slutt, Stopp, The End, Finito!!

Categories Blogg

Nå må det en liten stram og ny endring til. Jeg har klart og gå ned ca 15 kilo, men har vært litt lite ikke flink i de siste mnd med litt for mye brus og snacks at et par nye kilo har sneket seg på gett.

Så i dag gikk det 2 små snickers tidlig på dagen pluss 1 bolle ostepop til kveldens episoder av Farmen. Måtte jo bli kvitt det slik at det er klart til ny start i morra som det er mandag og ny uke.

Målet er hvertfall og prøve ❤️

Jeg klarte meg så fint etter jul. De periodene jeg bestemmer meg for å slutte helt med godteri og brus går det så bra. Selvom resten av gjengen koser seg med litt godis i helga trenger jeg bare og lukte på det og så er jeg fornøyd ❤️ men nå har jeg rett og slett vært uflink. Og så lenge jeg også er sykemeldt og ikke har lyst til og hverken forlate huset eller ork til og gjøre noe, blir det mye stillesitting eller liggende på sofaen. Og det ender dårlig.

Så i dag bestemte jeg meg for at nå skal jeg prøve og være flink fra i morra av og en liten periode fremover. Noen flere kilo må av denne altfor tunge kroppen. Det er dessverre en liten snickers igjen, men den håper jeg samboeren min tar 😂 Den siste 4 pk med cola er jeg litt mer usikker på. Burde helst vært kvitt den og, men akkurat nå orker jeg ikke og bælme 4 stk 1,5 litere med cola på 50 min ish…… Men jeg har ikke satt helt brus stopp, tror jeg!!! Usikker!!!! Men snack stop MÅ JEG HA!

Så får vi se åssen det blir i morra. Tenkte på en vekt veiing og starte derfra. Bedt Jonny pushe meg til og trene litt. Jeg har strikk, matte og kettlebell 🖤 Kommer et lite stykke med det og det trenger jeg heller ikke å bevege meg ut av huset for å gjøre, så slipper folk og se meg. Men samtidig må jeg begynne og komme meg ut og gå 🖤 Jeg har jo nye freshe joggesko og trådløst headsett har jeg også, så hvorfor ikke 🖤 og har jeg musikk på øra slipper jeg og høre folk slenger bemerkninger etter meg om hvor feit jeg er. Og bare lykke øya ved forbipasserende så jeg ikke ser de ser på meg.

Slik føler jeg det nå og det er en vond følelse og bære 🖤

4 kommentarer

4 thoughts on “Da var det Slutt, Stopp, The End, Finito!!

  1. Men kjære søte deg❤️ Etter mye stopp og opp og ned har jeg nå fått beskjed om at brus ( uten sukker) og en liten skål på lørdag er helt lov og å komme seg ut betyr nødvendigvis ikke ut å gå for å trene men kan ofte være en tur ut med en venninde for å enten gå på kjøpesenter eller ut å prate( rart hvor mange skritt det blir når man er to☺️)

    Og husk at selv om jeg er helt ræva på å ta kontakt så husk at jeg er her ❤️

    1. Hei søte deg ❤️

      godt og høre det er lov på lørdag, men jeg klarer meg best ved og kutte helt ut. skal jeg kose meg litt, blir det fort litt mer.

      jeg får helt angst på kjøpesentrene pga folk ser på meg, men jeg ser poenget ditt ❤️

      Tusen takk søte deg ❤️ og i like måte ❤️ jeg kunne virkelig trengt en venn eller to ❤️ har liksom ikke kontakt med noen lenger nesten.

      stor klem til deg ❤️

    1. Der er du og jeg helt like ❤️ Ingenting funker best her og, men de andre får jo lov. så selvom dems ligger i skuffen klarer jeg meg fint, eller det vil si jeg pleier og klare meg fint.
      men helt stopp fungerer best 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *