Første Samtale ❤️ Et steg i riktig retning ❤️

Categories Blogg

Hei Dere ❤️

Idag hadde jeg første samtale med ei hyggelig dame på Helsehuset. Gjennom Fredrikstad Hjelpa ❤️ Har snakka med ho før, så det gjorde at jeg ikke grua meg like mye. Selvom jeg kom med all verdens unnskyldninger for å ikke dra. Sjekka mailen flere ganger i dag i håp om at ho hadde avlyst. Vil virkelig ikke ut den døra om dagen. Det er et stort og hardt skritt og komme seg ut. Jeg blir matt av meg selv.

Jeg kom meg ut av døra, inn i bilen, ut av bilen, inn på Helsehuset og inn i heisen som dere ser på bilde ❤️ Litt stolt av meg selv der ❤️

Glad i og sitte og vente. Spesielt med de fine joggeskoene mine som jeg rett og slett elsker. Veldig lyst på de i svarte og.

Selvom jeg får helt angst av og sitte og vente. Akkurat som hjertet kommer ut av brystet mitt og jeg ikke får puste. Er sååååå redd hver gang noen går forbi meg eller ser på meg. Hater denne følelsen og jeg må virkelig jobbe med den.

Samtalen i dag gikk veldig bra. Var både godt og kost og se igjen ho jeg var i samtale hos. Vi fikk snakka litt og lagt litt planer for tiden fremover. Så får vi bare ta en dag av gangen og håpe at en dag blir det bra. For det vil bli bra igjen ❤️ Det både tror jeg og vet jeg.

Oi oi oi, så fine bilder i heisen æ gett…. Hjelpes meg. Blir helt flau av meg selv.  Men målet er og bli litt mindre. Jeg gjør det jeg kan nå for å gjøre diverse endringer ❤️ En dag skal jeg bli litt stolt av meg selv igjen ❤️ En dag ❤️

Håper dere har en fin tirsdag ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *