Kurs vel overstått ❤️

Categories Blogg

Hei Dere ❤️

Tenk at i oktober 2023 ble jeg pusha litt til og ta et KiD kurs. Kurs i Depresjons mestring ❤️ Jeg som hadde planlagt neste gang jeg skulle ut døra, måtte brått tidligere ut døra fordi kurset startet knappe en uke seinere….. 25 oktober 2023 startet dette…..

Idag var det den tiende og siste kursdag. Hvor i alle dager har disse mnd og ukene blitt av?

Jeg har hatt ganske stor nytte av kurset ❤️ Det har fått meg ut av døra en gang i uka hvertfall. Jeg har møtt en fantastisk kursgjeng der jeg har tørt og både snakke og åpne meg litt, som jeg ellers aldri tør med nye mennesker. Vi har virkelig vært en fantastisk gjeng ❤️ Så det var litt vemodig og si hadet i dag ❤️ Kommer til og savne gjengen og selve kurset. Det er mye jeg har lært her som jeg skal jobbe videre med på egenhånd nå. Jeg bruker boka utrolig mye. Trenger jeg og trekke meg unna er boka veldig fin ❤️ Så den kommer jeg definitivt til og bruke mye fremover om jeg trenger den.

Jeg vil jo ikke si jeg er ute av depresjonen selvom kurset er ferdig. Men jeg har lært mye og fått opp øya for veldig mye. Så jeg har mye med meg fra kurset som jeg kan bruke til og jobbe med meg selv med. Er så takknemlig for at jeg ble pusha til og ta dette kurset. Jeg angrer ikke et eneste sekund.

TUSEN TAKK TIL 2 FLOTTE KURSLEDERE FOR AT DERE GJORDE DETTE KURSET TIL EN FLOTT OPPLEVELSE FOR MEG OG TAKK FOR ALT DERE HAR LÆRT MEG ❤️ OG TUSEN TAKK TIL DEN FANTASTISKE GJENGEN JEG HAR FÅTT TILBRINGE DISSE KURSDAGENE MED ❤️ DERE HAR VÆRT HELT ENESTÅENDE ALLE SAMMEN ❤️ DIGGER HVER OG EN AV DERE ❤️ ØNSKER DERE ALLE LYKKE TIL VIDERE ❤️

Legger med litt bilder fra bruk av bok hjemme til både lesing, hjemmeoppgaver og fra selve kursdagene.

Hva som skjer videre nå vet jeg ikke helt. Jeg vurderer og prøve og få samtaler med ho jeg har vært i samtaler med før. For føler liksom ikke jeg helt kommer meg ut av dette på egenhånd. Men jeg skal selvfølgelig prøve og jobbe hardere enn noensinne for å komme meg tilbake til blide og sprudlende Cathrine igjen ❤️

Jeg vil ha meg selv igjen ❤️ Jeg vil være en god Mamma og Kjæreste igjen ❤️ Jeg er jo kanskje fortsatt god, men jeg vil bli bedre igjen ❤️ De fortjener en bedre versjon av meg ❤️

❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *