Glad jeg har Mamma’n og Pappa’n min ❤️

Categories Blogg

Hei ❤️

Dere som følger meg og leser blogginnleggene mine vet at jeg sliter med depresjon om dagen. Idag har jeg hatt en litt tøff og vond start på dagen min.

Og som alltid da ringte jeg til Mamma og Pappa ❤️ Mamma var i butikken så ho skulle ringe meg når ho kom hjem.

Ho hadde hørt på meg at det var noe så ho skyndte seg og handle ferdig og kom seg hjem og ringte meg. Ho pakka ikke ut varene engang. Jeg kom forran varene ❤️ og det er så godt og vite at jeg vet jeg alltid har de og snakke med ❤️

Når jeg er trist og lei og langt nede hjelper det alltid og snakke med Mamma og Pappa ❤️ Er sååååå takknemlig for at jeg har nettopp de 2 til foreldre ❤️ De stiller alltid opp for meg og er her for meg når jeg trenger de ❤️

Tusen takk verdens beste Mamma og Pappa ❤️ Tusen takk for at dere gjorde så dagen min ble bedre ❤️ Glad i dere ❤️

Alle fortjener en sånn Mamma og Pappa som jeg har ❤️

❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *