Det gikk nettopp opp for meg… 4,5 mnd igjen…

Categories Blogg

Jaja, søvnproblemer som vanlig igjen på denne siden av skjermen! I natt har jeg hvertfall prøvd og legge meg tidligere, men nei da, det går ikke. Ligger her og svimer rundt og gjør alt annet. Vrir meg rundt, titter rundt, sparker litt i madrassen og roter rundt på nett. Har en feeling at dette blir en laaaaang natt!

Men det gikk plutselig opp for meg da jeg lå her og tenkte litt. Om 4,5 mnd ca, eller litt i underkant av 5 mnd er Sebastian ferdig på barneskolen…… Hva skjer med det liksom? FERDIG PÅ BARNESKOLEN!! Det kan jo ikke helt stemme føler jeg. Begynner jeg og bli så gammel? Enda mer skremmende er det at jeg fyller 40 år neste mnd! Hjelp en gang til. 40 ÅR!!!! Det kan hvertfall ikke stemme! Hihi…

Men tenk det a, det nærmer seg slutten på barneskolen. Neste ut er ungdomsskolen. Det er helt uvirkelig. Er ikke mange ukene siden hvor det dukket opp papirer i posten hvor det sto at Sebastian har fått plass på ungdomsskolen. Tårene bare rant. Er liksom ikke virkelig at lille ungen min skal begynne på ungdomsskolen nå etter sommeren. Gikk ikke han i barnehagen i går?

Jeg er sååååå stolt av gutten min ❤️ Han er såå flink på skolen ❤️ Dette kommer til og bli så bra ❤️ Det er værre for mora enn for han!

Det blir en ny og spennende reise ❤️

Men først nyter vi resten av 7 klasse og så må vi jobbe litt med det at jeg blir 40!! For det er jeg ikke helt klar for. Kjenner jeg blir litt småkvalm og lei meg av å skrive talla 40!!

Men alt blir så bra ❤️

❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *