Ut av komfortsonen og igang med kurs for en forhåpentligvis bedre hverdag ❤️

Categories Blogg

Hei Hei Dere ❤️

Som dere vet sliter jeg litt med angst og depresjon om dagen. Og det og komme seg ut døra, det er utrolig vanskelig for meg. Jeg har allverdens unnskyldninger hele tiden og prøver alt jeg kan for å slippe, men Jonny pusher meg så godt han kan.

Jeg var jo i en samtale i Fredrikstad Hjelpa og ble tilbudt et kurs. KiD kurs – Kurs i Depresjonsmestring ❤️ Jeg var ganske i mot det for det kom for fort for meg. Det var så kort tid igjen til det skulle begynne. Men jeg kastet meg uti det og om onsdagen var jeg på første samling. Dette for over 10 ganger totalt med litt ventetid mellom siste 2 ganger.

Og jeg er såååå glad for at jeg kastet meg uti det 🙂🙂 For fy søren for et bra kurs. Jeg var så fornøyd. Var så mye som ble klart for meg. Jeg turte til og med og snakke høyt forran de andre. Så stolt av meg selv der for det tør jeg aldri. Det er altfor langt utenfor min komfortsone egentlig. Så sykt stolt der.

Vi har også hjemmelekser hver uke, så dette er spennende.

Jeg har lest gjennom det første kapittelet fra første samling og det er så interessant og spennende at jeg ikke klarer og legge fra meg. Jeg har til og med lest kapittelet som vi skal gjennom neste samling. Så dette lover godt. Da er det hvertfall ikke kjedelig og langtråkig. Var så redd det skulle bli det.

Blir spennende og være på dette kurset i ukene fremover og jeg gleder meg faktisk til neste gang. Bare se om jeg gleder meg like mye når onsdagen nærmer seg og jeg må ut den døra. Det er vanskelig om dagen og jeg liker meg mye bedre her inne hvor det er trygt og godt og ingen andre mennesker.

Ønsker dere en fin fredag ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *