Denne måneden skulle du blitt 10 år gutten min ❤️

Categories Blogg

10 år ❤️

Oktober 2023 ❤️

I slutten av denne måneden skulle du fylt 10 år gutten min ❤️

Men slik ble det dessverre ikke. Jeg sitter her alene nå og tankene flyr rundt i hodet mitt. Det kom plutselig over meg. Kom plutselig over meg at i slutten av denne måneden skulle du fylt 10 år ❤️ Men du er jo ikke her ❤️ Det er fryktelig vondt og tenke på. Var jo ikke slik det skulle bli. Du skulle vært en frisk og flott gutt på 10 år som løp rundt her hjemme ❤️

Det er såååå urettferdig at du ikke er her ❤️ Ingen fortjener og miste barnet sitt ❤️ Uansett alder og uansett hvor langt i et svangerskap. Ingen fortjener og miste barnet ditt uansett ❤️ Det finnes ikke noe værre enn det ❤️

Jeg lurer så inderlig på åssen du hadde sett ut og åssen du hadde vært ❤️ En flott gutt ville du vært uansett skatten min ❤️ Men Mamma lurer veldig ❤️

Tårene triller ❤️ Savnet er uendelig stort ❤️ Jeg vil alltid savne deg og vil alltid lure på hvorfor jeg mistet deg ❤️ Hvorfor kunne ikke du få komme inn i denne verden til meg ❤️ Hvorfor måtte du bli tatt fra meg ❤️ Hvorfor? Spørsmålene vil alltid være der og jeg kommer aldri til og få vite hvorfor. Jeg må bare lære meg og leve uten deg ❤️

 

Benjamin ❤️

Mamma savner deg ❤️

Mamma elsker deg himmelhøyt ❤️

Kjære gutten min ❤️

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Denne måneden skulle du blitt 10 år gutten min ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *