Familiebursdag for Amalie og Sebastian đŸ„ł

Categories Blogg

Litt pĂ„ etterskudd feiret vi i gĂ„r bursdagen til Amalie og Sebastian som ble 9 og 12 Ă„r pĂ„ slutten Ă„ret i fjor đŸ„łâ€ïž

Pga Coviden og andre ting har vi ikke hatt selskap her siden da, sÄ det har blitt noen Är siden sist. SÄ jeg da som sliter litt med depresjon, angst og uro styrte litt mye og kanskje litt for mye fÞr denne dagen. Har grua med siden jeg sendte ut invitasjon. Jeg er jo ikke den som er mest med masse folk om dagen. Jeg stenger meg jo inne. OgsÄ er jeg livredd for at det ikke ser bra ut her, ikke nok pynta og at ting ikke smaker godt. Jeg har gjort rent og rydda i 2 dager for at det skulle bli bra. Piska Jonny rundt stakkars. Han har gjort mye hjemme og vÊrt utpÄ og handla og styra og tatt den biten for meg sÄ lenge jeg ikke vil utpÄ. Klikk og hent pÄ feks Plantasjen er helt genialt. Da fÄr jeg det jeg vil og jeg slipper og dra utpÄ for Ä finne det.

Amalie og jeg har bakt muffins, brownies og sjokoladekake til bursdagen đŸ„ł ogsĂ„ serverte vi pĂžlser đŸ„ł

Her kommer det litt bilder fra en pyntet leilighet som var klar for familiebursdag đŸ„łâ€ïž

Og vet dere hva? Familiebursdagen ble helt perfekt ❀ For en fantastisk vellykket dag det ble ❀ Det var ingen grunn til at jeg grua meg. Det gikk jo sĂ„ bra. Alt var bare helt topp ❀ stemningen, selskapet, ja alt ❀ Jeg fikk masse skryt ❀

SĂ„ i dag har jeg hatt en sĂ„ fin dag med den besteste fĂžlelsen inni meg ❀

SĂ„ glad for de 2 familiene vĂ„re som gjorde dagen for oss helt perfekt ❀

Lilo syns ogsĂ„ bursdagsmuffins var ille godt ❀ sĂ„ de var virkelig godkjente ❀

NĂ„ gleder jeg meg til vi skal feire bursdag neste gang ❀ og det er en god fĂžlelse og ha ❀

3 kommentarer

3 thoughts on “Familiebursdag for Amalie og Sebastian đŸ„ł

  1. Godt Ă„ hĂžre at det ble en fin dag.
    Det at det ikke skulle vÊre bra nok mÄ du ikke tenke pÄ, nÄr dere har selskap sÄ vet jeg av erfaring at alt er perfekt, bÄde pynt og god mat.
    Dere er flinke ❀
    Klem fra pappa.

    1. Tusen hjertelig takk Pappa ❀ nĂ„ gjorde du meg veldig rĂžrt ❀ blir sĂ„ glad i hjertet mitt av sĂ„nne kommentarer ❀ gjĂžr godt og hĂžre ❀ Tusen takk ❀ du er helskjĂžnn ❀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *