Årets Første Strandtur Med Bading 06.05.2024 🌞

Categories Blogg

Årets første strandtur 🌞

Amalie og Sebastian har mast høl i hue på oss om vi snart kan dra og bade. Mast om Tunevannet så og si hver dag. Og Sebastian mente på at så lenge det har vært litt over 20 grader i lufta mange dager på rad så var det varmt i vannet 🙂 Nå hadde de et lite veddemål om det ble bading før 17 mai med 10 kr i potten. Så Sebastian vant i og med at vi tok turen 6 mai, hvor da Amalie tapte stakkars og må betale broren sin 10 kr 🙂

Og jaggu var Sebastian første mann til og dukke helt under, selv om han syns det var utrolig kaldt 🌞❤️

Amalie kom seg ut på litt dypere vann og fikk svømt litt til slutt ho og ❤️ Nå maser de allerede på ny badetur, men det må nok bli litt varmere først. Hvertfall før de får meg uti 🙂

Jeg la meg på brygga og så utover vannet og på Amalie og Sebastian som lekte i vannkanten og storkoste seg ❤️ Jeg får en sånn indre ro når jeg er ved vannet og det er så deilig ❤️

Her kommer det er par bilder fra utsikten min på bryggekanten og strandkanten ❤️

En kos dag med den fineste gjengen min ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *